Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Konstruiranje in masna optimizacija nosilne strukture električnega tricikla
ID
Zalaznik, Rok
(
Avtor
),
ID
Klemenc, Jernej
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(8,80 MB)
MD5: 997B03D37F4D358A85887389368666AB
PDF - Priloga,
prenos
(257,43 KB)
MD5: 8D34004670EF99D1B8778247C45AE29A
PDF - Priloga,
prenos
(130,43 KB)
MD5: FFCE204BDDAD4A3C808EEB3C4F4BF089
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Namen naloge je skonstruirati nosilno strukturo za električni tricikel. Glavni cilj je izdelati koncept nosilne strukture s čim nižjo maso. Kljub temu pa mora biti po gabaritih, funkcionalnosti in nosilnosti struktura primerljiva z že obstoječimi rešitvami na trgu. V uvodnem delu je bila potrebna obravnava in analiza različnih tipov šasij, oblik profilov in materialov z namenom, da izberemo masno najučinkovitejše rešitve. Prišli smo do zaključka, da se bo najbolje izkazala jeklena nosilna struktura z uporabo triangulacije cevi. V naslednji fazi smo izdelali različne linijske koncepte šasije ter glede na predvidene obremenitve izvedli trdnostne in togostne analize, s pomočjo katerih smo lahko izbrali najboljšo rešitev. Slednjo smo nato detajlno skonstruirali v 3D-modelirniku in znova izvedli trdnostno kontrolo ob aplikaciji obremenitev. Za potrditev ustreznosti konstrukcije sta sledili še kontrola uklona in kontrola zvarov med cevnimi nosilci pri dinamičnem utrujanju. V zadnji fazi smo izdelali še potrebno tehnično dokumentacijo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
tricikli
,
nosilna struktura
,
cevna konstrukcija
,
masna optimizacija
,
specifična togost
,
tehnična dokumentacija
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[R. Zalaznik]
Leto izida:
2020
Št. strani:
XII, 66 str., [1] f. pril.
PID:
20.500.12556/RUL-122192
UDK:
629.322.022.43+629.3.021.243(043.2)
COBISS.SI-ID:
44285955
Datum objave v RUL:
26.11.2020
Število ogledov:
1119
Število prenosov:
365
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Design and mass optimization of an electric tricycle structure
Izvleček:
The purpose of the M.Sc. thesis was to design a supporting structure for an electric tricycle. The main objective was to build a concept of the structure with the lowest possible mass. However, its size, functionality and load-carrying capacity need to be comparable to the existing solutions on the market. In the introductory part, different types of supporting structures, shapes of profiles and materials are discussed and analysed in order to select the most mass-efficient solutions. We came to the conclusion that a steel spaceframe chassis is the most optimal option. In the next phase, various linear models of the chassis were built, on which the anticipated loads were applied. An analysis of strength and stiffness was then carried out, which helped us to determine the best solution. The chassis was designed in detail in a 3D modelling program and the strength and stiffness control were performed once again. To confirm the suitability of the structure, deflections and the fatigue of welded beams were analysed. In the last phase, the necessary technical documentation was drafted.
Ključne besede:
tricycles
,
load-carrying structure
,
spaceframe design
,
mass optimization
,
specific stiffness
,
technical documentation
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj