izpis_h1_title_alt

Podoba krožišč občin Novo mesto, Sevnica in Trebnje: identiteta in trženje kraja, podjetij in posameznikov
ID Milinković, Ivana (Avtor), ID Habinc, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,31 MB)
MD5: A416291FA91E48AB3C2A1812CB87C9D1

Izvleček
Raziskava skuša odgovoriti na vprašanje namena in pomena okraševanja krožišč za pobudnike okrasitve kot tudi prebivalce treh slovenskih občin: Novo mesto, Sevnica in Trebnje. Vodilna ideja je, da podobe na sredinskih otokih krožišč raziskanih občin po predstavah njihovih pobudnikov predstavljajo identiteto kraja, ki se uporablja za trženje kraja, podjetij in posameznikov. Razprava o umetniškem vrednotenju okrašenih krožišč pomaga k boljšemu razumevanju procesa okraševanja in delovanja občin, kar se kaže tudi skozi (ne)upoštevanje zakonodaje pri okraševanju krožišč. V besedilu je tudi odprto vprašanje o vrsti prostora sredinskih otokov krožišč, in sicer ali dejansko gre za javni prostor, kot je najpogosteje predstavljeno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:krožišče, identiteta, trženje, Novo mesto, Sevnica, Trebnje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-121742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.10.2020
Število ogledov:779
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The representations of the roundabouts of the municipalities of Novo mesto, Sevnica and Trebnje: identity and promoting of the place, companies and individuals
Izvleček:
The research seeks to answer the question of the purpose and importance of decorating roundabouts for the decorating initiators, as well as the inhabitants of three Slovenian municipalities: Novo mesto, Sevnica and Trebnje. The main idea is that the representations on the central islands of the roundabouts of the surveyed municipalities, according to the initiators, represent the identity of place, which is used for promotion of place, companies and individuals. The discussion about the art value of the representations helps better understanding of the process of decorating and funcioning of municipalities, which is also reflected in the (non) compliance of legislation in the decorating of roundabouts. The text also raises the question of the type of space of the central islands of roundabouts, mostly, whether it is a public space, as is often presented.

Ključne besede:roundabout, identity, promotion, Novo mesto, Sevnica, Trebnje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj