izpis_h1_title_alt

Učinki komuniciranja na percepcijo gledališkega festivala pri mladih gledalcih. Primer Festivala Borštnikovo srečanje : primer Festivala Borštnikovo srečanje
ID Lacić, Gordana (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,40 MB)
MD5: E6BEA1607EF2A8A8C3E15FBDC4D6398C

Izvleček
Vsaka kulturna organizacija, ki si želi zagotoviti dolgoročno preživetje, mora zagotoviti stalen dotok novega (mladega) občinstva. Pri tem pomembno vlogo igra ugled kulturne organizacije kot tržne znamke in njena percepcija pri (potencialnemu) občinstvu. V pričujoči magistrski nalogi zato pogled usmerjamo proti gledalcem. Na primeru Festivala Borštnikovo srečanje raziskujemo učinke tržnega komuniciranja gledališkega festivala na percepcijo le-tega pri mladih gledalcih. Pri tem analiziramo Festival Borštnikovo srečanje kot samostojno tržno znamko ter identiteto in razvoj znamke skozi več kot 50-letno zgodovino Festivala. Glavni namen naloge je ugotoviti, ali se percepcija, ki jo o festivalu imajo mladi gledalci, ujema z identiteto znamke Festival Borštnikovo srečanje, in kakšna je vloga, ki jo pri tem zaseda tržno komuniciranje Festivala. V sklopu raziskovalnega dela naloge smo izvedli poglobljene intervjuje z organizacijsko ekipo, ki je Festival vodila med letoma 2009 in 2017, ter z dvema fokusnima skupinama, v katerih so sodelovali mariborski dijaki. V nalogi pridemo do zaključka, da mladi gledalci Festival Borštnikovo srečanje percipirajo v skladu z njegovo identiteto. Pri tem še posebej pomembno vlogo igra tržno komuniciranje Festivala, saj ima prav vsakokratna celostna grafična podoba festivala največji vpliv na percepcijo Festivala pri mladih gledalcih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing kulture, znamčenje v kulturi, identiteta tržne znamke, razvoj občinstva, percepcija tržne znamke.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Lacić]
Leto izida:2020
Št. strani:130 str.
PID:20.500.12556/RUL-121623 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:792(043.2)
COBISS.SI-ID:36771843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.10.2020
Število ogledov:852
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of marketing communications on the perception of a theatre festival with young audience. Case study of Maribor Theatre Festival : magistrsko delo
Izvleček:
Any arts organization that wants to survive long term, must ensure a constant influx of new (young) audience. In their efforts, brand reputation and brand perception an art organization enjoys among its audience are especially important. The following MA thesis turns the spotlight towards the audience. Based on a case study of Maribor Theatre Festival, we investigate the role of marketing communication on brand perception of the Festival in the minds of its young audience. We analyse Maribor Theatre Festival as a brand, its brand identity and development throughout its 50 years of history. The main aim of the thesis is to identify whether brand perception of the Festival among young audience coincides with its brand identity and the role of Festival’s marketing communication activities in this process. As part of our research we conducted an in-depth interviews with organization team which lead the Festival between 2009 and 2017, as well as interviews with two focus groups with high school students from the city of Maribor. In the thesis, we come to a conclusion that young audience indeed perceives Maribor Theatre Festival in accordance with its brand identity and that marketing communication is the most important factor in this process, especially its corporate visual identity.

Ključne besede:arts marketing, branding the arts, brand identity, audience development, brand perception.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj