izpis_h1_title_alt

Primerjava programov za digitalno oglaševanje in merjenje občinstva
ID BOŽIČ, ŽIGA (Avtor), ID Zaletelj, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,07 MB)
MD5: CC2331146C534F7E027645C7D749AE5F

Izvleček
V diplomskem delu predstavljam sodobne rešitve na področju digitalnega oglaševanja, ki zajemajo programsko opremo za predvajanje digitalnih vsebin ter rešitve za merjenje občinstva. Predstavljena sta dva programa za digitalno oglaševanje, in sicer Kodi in Xibo. Predstavil sem namestitveni postopek, funkcionalnosti, način uporabe ter napravil primerjavo. Pri primerjavi sem se osredotočil na način in težavnost upravljanja, funkcije, prijaznost do uporabnika, ter zahteve glede strojne opreme. V drugem delu diplome pa sem predstavil program za merjenje občinstva Seemetrix, ki s pomočjo video kamere ocenjuje število gledalcev, njihovo starost, spol, emocije in čas pozornosti. Pri tem sem izvedel poskuse s programom in analiziral natančnost rezultatov. Ugotovil sem zanesljivost delovanja oziroma ocene parametrov pri različnih oddaljenostih gledalca v odvisnosti od tipa kamere in ločljivosti slike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Digitalno oglaševanje, merjenje občinstva, Kodi, Xibo, Seemetrix
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-121287 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2020
Število ogledov:1028
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of digital signage and audience measurement software packages
Izvleček:
In this thesis I introduced two digital signage programs, Kodi and Xibo. I presented the installation process, configuration and usage. I compared their features, user-friendliness, and system requirements related to digital signage usage. In the second part of the thesis I introduced the audience measurement program Seemetrix, which captures the number of viewers, their age, gender, emotions, and attention time. I analyzed the accuracy of Seemetrix measurements with respect to the distance of the user in various setups with different cameras and image resolutions.

Ključne besede:digital signage, audience measurement, Kodi, Xibo, Seemetrix

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj