izpis_h1_title_alt

Gledališka skulptura – skulpturalno gledališče: histerija, umetnost, filozofija
ID Smrekar, Eva (Avtor), ID Vidrih, Rebeka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dolar Bahovec, Eva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,64 MB)
MD5: 12E1D28AAFFF5464680C749DAC611421

Izvleček
Naloga analizira delovanje Jeana-Martina Charcota (1825–1893) na področju histerije in njegove vplive na uprizoritveno dogajanje v Parizu na prelomu iz 19. v 20. stoletje. Bolj specifično se ukvarja s formiranjem tipov telesnosti kot nosilcev idej modernega subjekta in ženske seksualnosti, ki so se izoblikovali na preseku med likovnim upodabljanjem in teatralnim uprizarjanjem. Hkrati analizira tudi transformacijo telesa histeričarke v telo modernih performativnih praks, ki jo preučuje na primeru nadrealistične plesalke Hélène Vanel ter ORLAN in postmodernističnega body arta.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:histerija, telo, performans, filozofija, seksualnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-121018 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2020
Število ogledov:1657
Število prenosov:218
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Theatrical Sculpture – Sculptural Theatre: Hysteria, Art, Philosophy
Izvleček:
This thesis is analysing work of Jean-Martin Charcot (1825–1893) regarding female hysteria and its influence on performative production at the turn of the century. To be more specific, it is researching different types of corporeality as a medium of developing ideas of modern subject and female sexuality, formating at the intersection of visual documentation and theatrical staging. At the same time, it analyses the transformation of hysterical body into a body of modern performative practices, as it further explores an example of surrealist dancer Hélène Vanel and postmodern body art performer ORLAN.

Ključne besede:hysteria, body, performance, philosophy, sexuality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj