izpis_h1_title_alt

Optimizacija priprave in pregled oglaševanja na platformi Twitter
ID Tominec, Domen (Avtor), ID Žitnik, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,52 MB)
MD5: 6925DEBC939C760C9B60F2252DBA0BB6

Izvleček
V dobi, ko postaja oglaševanje na družbenih omrežjih vedno donosnejši posel, se večina podjetij z oglaševalskimi rešitvami srečuje s težavo, kako razviti nove funkcionalnosti, s katerimi si bodo zagotovili konkurenčno prednost. V diplomski nalogi je predstavljena ideja ter razvoj funkcionalnosti, ki uporabnikom Httpoolove platforme \sn{Wise.Blue} omogoči hitrejšo in enostavnejšo pripravo twitterjevih oglasov. Predstavljeno je področje oglaševanja na družbenih omrežjih, glavni kanali ter največja slovenska podjetja na tem področju ter njihove rešitve. Podrobno so razloženi problem, postopek reševanja, uporabljena orodja in tehnologije, končni rezultati ter še odprta vprašanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Twitter, oglaševanje, oglas, kreativa, kartica, makro
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120528 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:32221699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2020
Število ogledov:1627
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimization of creation and preview of advertising on Twitter platform
Izvleček:
In an age when social media advertising is becoming an increasingly lucrative business, most companies with advertising solutions face the problem of how to develop new functionalities that will provide them with a competitive advantage. The thesis presents the idea and development of functionality that enables users of the Httpool's ``Wise.Blue'' platform to prepare Twitter ads faster and easier. The field of advertising on social networks, the main channels and the largest Slovenian companies in this field and their solutions are topics, captured in the thesis. The thesis presents in detail the problem, the solution process, the tools and technologies used, the final results and still open questions.

Ključne besede:Twitter, advertising, ad, creative, card, macro

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj