izpis_h1_title_alt

Kameni cikel - Fotografsko raziskovanje kamnolomov
ID Teršek, Jaka (Avtor), ID Djukić, Emina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Koštrun, Peter (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,06 MB)
MD5: D03FE375237CB81BEF029F49396875B5

Izvleček
V prvem delu diplomske naloge je orisan koncept prostora – kako prostor dojema znanost in kako umetnost. V nadaljevanju je kot izpeljanka prostora predstavljena krajina, pojasnjena je razlika med naravno in kulturno krajino. Sledi kratek zgodovinski pregled upodabljanja krajine z začetki v renesančnem slikarstvu vse do izuma fotografije sredi 19. stoletja. Skozi pomembnejša fotografska gibanja od začetkov pa do sodobne fotografije je predstavljeno dojemanje fotografije v navezavi na krajino. Najprej je orisana svetovna fotografska zgodovina, sledi pregled slovenske fotografske misli. Predstavljeni so avtorji, ki so vplivali na moj avtorski razvoj. V zadnjem delu je predstavljen praktični del naloge, ki obsega konceptualna izhodišča, izvedbo in vrednotenje nastalega projekta.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, fotografija, kulturna krajina, krajinska fotografija, kamnolom, manipulacija, diplomska nalog
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120417 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2020
Število ogledov:951
Število prenosov:312
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Cycle of Rock - Photographic explorations of quarry
Izvleček:
In the first part of the thesis the concept of space is described. The correlation between space in art and space in science is briefly shown. The first chapter is followed by landscape theory and the difference between cultural and natural landscape is described. The brief history of landscape painting starts in Renaissance and ends in the middle of 19th century when photography is invented. Then you follow the path which photography took from it's invention to contemporary examples with emphasis on landscape photography. In first part you get to know global course of photography later followed by history of Slovenian photography. There are examples which influenced my artistic practice. In the last part the practical segment is presented. It starts with the concept, it's development and then ends with author's own thoughts about working through the project.

Ključne besede:visual communications, photography, cultural landscape, landscape photography, quarry, manipulation, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj