izpis_h1_title_alt

Zaznana koristnost in namera za uporabo potovalnih e-storitev na primeru storitve TripAdvisor : diplomsko delo
ID Vnuk, Jon (Avtor), ID Dolničar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1001,03 KB)
MD5: 61D1A1E1FECDF49B754ACBDC0625C07F

Izvleček
Razumevanje, kaj vpliva na potencialne uporabnike, da sprejmejo in uporabljajo nove tehnologije, je pomemben del razvoja in oblikovanja novih tehnologij. Poznavanje teh dejavnikov je pomembno tako za razvijalce in ponudnike novih storitev, kot za uporabnike. Cilj diplomske naloge je preučiti dejavnike, ki vplivajo na zaznavo koristnosti in namero za uporabo potovalnih e-storitev na primeru storitve TripAdvisor. Izhajajoč iz modela sprejemanja tehnologij sem oblikoval pet hipotez, s katerimi sem želel preveriti vpliv nazornosti rezultatov, zaznane enostavnosti uporabe in socialni vpliv (izražen skozi subjektivne norme) na zaznano koristnost storitve TripAdvisor. Prav tako sem preverjal vpliv zaznane koristnosti in enostavnosti uporabe na namero za uporabo storitve TripAdvisor. Podatki so bili zbrani s spletno anketno raziskavo, katere ciljna populacija so bili študentje. Izkazalo se je, da obstaja pozitiven statistično značilen vpliv subjektivnih norm in zaznane enostavnosti uporabe na zaznano koristnost storitve TripAdvisor. Hipoteza, da nazornost rezultatov pozitivno vpliva na zaznano koristnost, je bila zavrnjena. Potrdil pa sem obstoj statistično značilnega pozitivnega vpliva zaznane koristnosti in enostavnosti uporabe na namero za uporabo storitve TripAdvisor.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaznana koristnost, subjektivne norme, nazornost rezultatov, zaznana enostavnost uporabe, namera za uporabo, potovalne e-storitve, TripAdvisor
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vnuk]
Leto izida:2020
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-120409 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:40193539 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2020
Število ogledov:697
Število prenosov:132
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perceived usefulness and intent to use travel e-services: the case of TripAdvisor
Izvleček:
Understanding what affects potential users to adopt and use new technologies is an important part of development and design of new technologies. Knowing these factors is instrumental for both, developers and providers of these new services. The aim of this dissertation is to study factors that affect the perception of usefulness and the intention to use travel e-services in the case of TripAdvisor. Based on the Technology acceptance model, I formulated five hypotheses, which I used to test, how result demonstrability, perceived ease of use and social influence (expressed through subjective norms) influence the perceived usefulness of TripAdvisor. In addition, I also checked the influence that perceived usefulness and ease of use have on intent to use TripAdvisor. Data was collected through an online survey whose target population were students. Findings are that there exists a statistically significant positive influence of subjective norms and perceived ease of use on the perceived usefulness of TripAdvisor. The hypothesis, that result demonstrability has a positive influence on perceived usefulness was rejected. I also confirmed the existence of a statistically significant positive influence of perceived usefulness and ease of use on the intent to use TripAdvisor.

Ključne besede:percieved usefulness, subjective norms, result demonstrability, percieved ease of use, travel e-services, TripAdvisor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj