izpis_h1_title_alt

Razvoj potrošništva v 20. stoletju in vloga medijskega oglaševanja : diplomsko delo
ID Arsič, Sara (Avtor), ID Vogrinc, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,07 MB)
MD5: A56EDFC686FDEBB33688A8A728F0E2E8

Izvleček
Diplomsko delo opisuje razvoj potrošniške družbe v 20. stoletju. Prikaže, kako in zakaj se je razvila potrošnja, podrobneje masovna in osebna potrošnja. Raziskuje nastanek potrošniške družbe v 20. stoletju in opiše družbene nastavke za tak razvoj. Delo se osredotoča tudi na vpliv medijev in na njihovo vlogo pri širjenju potrošniške družbe. Z odgovori na raziskovalna vprašanja osvetli družbene nastavke za tak zgodovinski razvoj potrošnje, predstavi predvsem družbene posledice potrošnje in spremembe, ki so se v 20. stoletju dogodile, in ugotovi, kako so se v tem časovnem obdobju razvijali in spreminjali mediji z oglaševanjem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošnja, razvoj potrošništva, 20. stoletje, materialna kultura, potrošniška družba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Arsič]
Leto izida:2020
Št. strani:41 f.
PID:20.500.12556/RUL-120392 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.74:[330.567.2:659.1](043.2)
COBISS.SI-ID:55281411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2020
Število ogledov:1413
Število prenosov:186
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of consumption in the 20th century and the role of media advertising
Izvleček:
The thesis describes the development of consumer society in the 20th century. It shows how and why consumption has developed, in more detail mass and personal consumption. It explores the emergence of a consumer society in the 20th century, a description of the social attitudes to such development. The work also focuses on the influence of the media and their role in expanding consumer society. The thesis also illuminates the social extensions for such a historical development of consumption, but also focuses on the social consequences of consumption and the changes that took place in the 20th century and how the media developed and changed through advertising during this period.

Ključne besede:consumption, development of consumption, 20th century, material culture, consumer society

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj