izpis_h1_title_alt

Saksofon v sodobni japonski glasbi
ID Visočnik, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hrvatin, Klara (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,65 MB)
MD5: 377A0636390AAAB01A038BF877CE0922

Izvleček
Saksofon je kmalu po svojem izumu prišel zaradi svoje jakosti in barve tona v številne orkestre, ter se tako hitro razširil po celem svetu. Medtem, ko je bil sredi 19. stoletja že prisoten po vsej Evropi in Ameriki, se je saksofon znašel na japonskih tleh verjetno šele proti koncu 19. stoletja. Tam se je najprej umestil v razne pihalne orkestre in številne jazz zasedbe, po katerih je bil inštrument še najbolj znan. Medtem, ko je saksofon na Japonskem uspeval na področju jazza, pa je bil na področju klasične glasbe do konca 2. svetovne vojne skoraj popolnoma neznan. To se je spremenilo, ko so ga proti koncu 20. stoletja začeli japonski skladatelji uporabljati za izvajanje raznih skladb z elementi tradicionalne japonske glasbe. Saksofonist Ryo Noda je bil eden prvih takih skladateljev. Na primeru njegove skladbe »Mai«, kjer je s saksofonom želel posnemati igranje inštrumenta shakuhachi, bom podrobneje analiziral ter pojasnil elemente skladbe, ki so ji dajali tradicionalni japonski zvok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:japonska glasba, saksofon, shakuhachi, ryo noda, mai
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120391 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2020
Število ogledov:1007
Število prenosov:117
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Saxophone in Contemporary Japanese Music
Izvleček:
Soon after the saxophone has been invented, the instrument gained immense popularity due to its tenacity and unique timbre and has quickly spread across the world by being welcomed into various brass orchestras. Although the instrument was present in the 19th century across the whole continent of America and Europe, the saxophone still did not reach Japan till the end of the 19th century. When it finally did, it quickly found its place in several different kinds of orchestras and jazz groups, by which the instrument was probably most well known. While the saxophone was flourishing in jazz, the instrument was barely know by or even used in classical music all till the end of the Second World War. That changed towards the end of the 20th century, when Japanese composers started using the instrument for performing scores with traditional Japanese musical elements. One such composer was a saxophone player named Ryo Noda. In my thesis I will try to analyze and explain the various traditional Japanese musical elements of his score named »Mai«, where he tried to mimic the style and sound of a Japanese woodwind instrument called shakuhachi.

Ključne besede:japanese music, saxophone, shakuhachi, ryo noda, mai

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj