izpis_h1_title_alt

Vloga dokumenta pri nastajanju umetniškega dela
ID Todorić, Isidora (Avtor), ID Černelč, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Krečič Žižek, Jela (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (785,91 KB)
MD5: 939843DA31171552DA880EB0F45E9FAB

Izvleček
V diplomski nalogi razmišljam o umetniški dokumentaciji kot o obliki umetniškega delovanja. O tem govori teoretik Boris Groys, ki meni, da se umetniških posegov v vsakdanje ţivljenje ne da predstaviti drugače kakor z umetniškim dokumentiranjem. Umetniška dokumentacija se ţeli referirati na ţivljenje kot tako, na čisto aktivnost. Ravno zato si za svoje dokumentarno delovanje izberem rastlinski svet, ki naseljuje prostore tretje krajine. Koncept tretje krajine je razvil francoski hortikulturist Gilles Clément. Gre za prostore, izključene iz človeške aktivnosti, ki jih je naselila narava. Oba vidika ţivljenja, umetniškega in rastlinskega, pa povezuje filozofinja Bojana Kunst, ki razmišlja o njunih medsebojnih navezavah in razlikah. Proces dokumentiranja na koncu predstavim v obliki herbarija, ki ga razumem kot arhiv ţivljenja izbrane tretje krajine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, arhiv, biopolitika, institucija, javni prostor, rastlinstvo, tretja krajina, umetniška dokumentacija, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120242 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2020
Število ogledov:991
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of documentation in the process of formation of an artwork
Izvleček:
This thesis presents my thoughts on the subject of artistic documentation as a form of artistic action. Boris Groys theorizes that artistic intervention into everday life cannot be presented in anyway but through artistic documention itself. Artistic documentation refers to life itself, to pure activity. That is why I take plant life that inhabits the third landscape as a filed of my interest. The concept of the third landscape was developed by the french horticulturist Gilles Clément. It is a place where human action is no longer present and nature took over. The intrigate relationships of both of these forms of life, that of life and that of art, are present in the thought of philospher Bojana Kunst. My process of documenting is lastly presented in a form of a herbarium, which I percieve to be an archive of the life that inhabits the one specific third landscape I have chosen to document.

Ključne besede:painting, archive biopolitics, institution, public space, vegetation, third landscape, artistic documentation, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj