izpis_h1_title_alt

Analiza medijskega poročanja o Instagramu kot množičnem uničevalcu turizma : diplomsko delo
ID Kralj, Lučka (Avtor), ID Tomanić Trivundža, Ilija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (598,96 KB)
MD5: 1056B1832245335170FED339460A96B5

Izvleček
V diplomskem delu najprej predstavim koncept avtentičnosti v turizmu ter turistično in komercialno fotografijo. Z razvojem novih tehnologij je pomembnost vizualnega v turizmu postala poglavitnega pomena. Zaradi čedalje hitrejšega ustvarjanja estetsko dovršenih fotografij in podob se je posledično spremenil tudi naš odnos do turističnih destinacij, spremembe pa so se zgodile tudi pri turistovih odločitvah pri načrtovanju potovanj. Prav tako je na spremembe vplival tudi vse hitrejši razvoj družbenih omrežij, s tem pa so v ospredje prišli spletni vplivneži, ki jih danes lahko vidimo tudi kot nove neinstitucionalne akterje v turizmu. V diplomskem delu me je zanimalo predvsem to, kako prevladujoči spletni mediji vrednotijo spletne vplivneže in turistično fotografijo, objavljeno na družbenem omrežju Instagram. Analizo sem opravila z metodo okvirjanja, ki je vplivala na potrditev dveh postavljenih tez, da v analiziranih člankih ni problematizirana turistična industrija, ampak posamezniki in njihove dejavnosti na Instagramu, ter da je turistična fotografija v analiziranih člankih predstavljena kot umetno ustvarjena in neavtentična.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Avtentičnost, turistična fotografija, družbeno omrežje Instagram, spletni vplivneži
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kralj]
Leto izida:2020
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-119723 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:29808643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:1187
Število prenosov:136
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of media coverage about Instagram as mass destructor of a tourism
Izvleček:
The thesis discusses the concept of authenticity in tourism, and travel and commercial photography. With the development of new technologies, visuality in tourism has become more important than ever. Faster production and circulation of aesthetic photographs have changed tourists’ opinions of a tourist destination and their decisions connected to it. Simultaneously, the development of social media, which has led to the rise of social media influencers, has also played a part in this shift. These are now seen as the new non-institutional actors in tourism. The object of the thesis was to examine how the online mainstream media values online influencers and travel photographs posted on the social media platform Instagram. The analysis was conducted with the method of framing, which led to the confirmation of two theses—that, in the analyzed articles, the travel industry itself is not problematized but rather individuals and their activities on Instagram, and that, in the analyzed articles, travel photography is seen as artificially produced and inauthentic.

Ključne besede:Authenticity, tourist photography, social media platform Instagram, online influencers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj