izpis_h1_title_alt

Teorije motivacije vedenja porabnikov na primeru otvoritve trgovin Hofer : diplomsko delo
ID Bajde, Jernej (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bajde2904.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, motiviranje, nakup, potrebe, kultura, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Bajde]
Leto izida:2007
Št. strani:49 str., 18 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11921 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:17304806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1279
Število prenosov:219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, motivation, purchasing, needs, culture, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj