Podrobno

Molekularna opredelitev podtipskih različic gena E7 slovenskih izolatov humanega papiloma virusa genotipa 31 : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Haberl Meglič, Saša (Avtor), ID Poljak, Mario (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Seme, Katja (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (557,02 KB)
MD5: 452CFEEFD42E065120CD39E739FCC1B7

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:virusi, humani virusi papiloma, HPV, ploščatocelični rak materničnega vratu, HPV-31, polimorfizem, podtipske različice HPV, gen E7, sekveniranje, filogenetsko drevo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Haberl], [BF, Enota medoddelčnega študija mikrobiologije]
Leto izida:2006
Št. strani:X, 60 f.
PID:20.500.12556/RUL-118556 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:578.5/.7+577.2.083
COBISS.SI-ID:3258744 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.08.2020
Število ogledov:40188
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HABERL MEGLIČ, Saša, 2006, Molekularna opredelitev podtipskih različic gena E7 slovenskih izolatov humanega papiloma virusa genotipa 31 : diplomsko delo, univerzitetni študij [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Haberl], [BF, Enota medoddelčnega študija mikrobiologije. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=118556
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Genomic diversity of E7 gene of Slovenian isolates of human papillomavirus genotype 31 : graduation thesis, university studies
Ključne besede:viruses, human papillomaviruses, HPV, cervical cancer, HPV-31, polymorphism, intratypic variants, gene E7, sequencing, phylogenetic tree

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Umeščanje izdelkov v družbene medije
  2. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  3. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  4. Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
  5. Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Trženje na družbenih omrežjih

Nazaj