izpis_h1_title_alt

Do brand warmth and brand competence add value to consumers? : a stereotyping perspective
ID Kolbl, Živa (Avtor), ID Diamantopoulos, Adamantios (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (998,41 KB)
MD5: 3A4C9C8D2AE69D07BCB8B497A1EF5535

Izvleček
Contributing to the literature on brand stereotyping, we draw on the Stereotype Content Model to investigate whether the content of the brand stereotype (in terms of warmth and competence) impacts consumers' perceptions of functional, emotional and social value. In doing so, we explicitly account for the brand's level of perceived globalness (PBG) and localness (PBL) as known influences on both stereotype content and value perceptions. Across two studies, we find that brand warmth consistently and positively impacts functional and emotional value, whereas brand competence enhances functional value. The impact of the stereotyping dimensions on value is subsequently reflected in increased purchase intentions and higher brand ownership. Surprisingly, none of the latter outcomes is affected by social value. Our findings corroborate previous research showing that PBG and PBL are important drivers of brand stereotype content, but also reveal that brand warmth has a stronger impact on behavioral outcomes than brand competence.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumer, brands, consumer behaviour, marketing
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 346-362
Številčenje:Vol. 118
PID:20.500.12556/RUL-117844 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:0148-2963
DOI:10.1016/j.jbusres.2020.06.048 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:22533635 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.07.2020
Število ogledov:1547
Število prenosov:555
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of business research
Skrajšan naslov:J. bus. res.
Založnik:Elsevier
ISSN:0148-2963
COBISS.SI-ID:25694208 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošnik, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, trženje

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0084
Naslov:Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe

Financer:FWF - Austrian Science Fund
Številka projekta:I 3727 – G27
Naslov:Steuerung von Markenpräferenzen durch Konsumentenstereotype

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj