izpis_h1_title_alt

Model strateškega tržnega komuniciranja športnih klubov v Sloveniji : magistrsko delo
ID Fendre, Zala (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,13 MB)
MD5: C6889A489D7A5D1456D80212D2D9547F

Izvleček
Šport je v procesu globalizacije in tehnološkega napredka presegel meje svojega osnovnega namena. Postal je močno trženjsko usmerjen, poleg komercialnega potenciala pa je za ljudi privlačen tudi zato, ker v njih vzbuja močna čustva. Pogosto je opisan kot del zabavne industrije, vendar je šport v nasprotju s predstavo ali koncertom spontan. Ravno ta lastnost povzroča športnim organizacijam največji izziv pri trženju športnega dogodka, saj je rezultat nepredvidljiv. V magistrskem delu sem na podlagi Bühlerjevega teoretičnega modela športnega marketinga želela ugotoviti, ali je ta primerljiv z dognanji iz prakse slovenskih športnih klubov – RK Celje Pivovarna Laško, KK Petrol Olimpija in ACH Volley Ljubljana. Do večjih razlik ne prihaja, zato je Bühlerjev model uporaben za slovenske razmere. Hkrati sem želela s pomočjo strokovne literature in praktičnimi dognanji dopolniti omenjeni model športnega marketinga, po katerem bodo lahko svojo marketinško strategijo prilagodili ali pa na novo postavili tudi manjši športni klubi. Vseeno je delovanje v slovenskih športnih klubih zaradi majhnosti trga precej omejeno in kljub doslednemu sledenju teoriji športnega marketinga se šport v Sloveniji verjetno nikoli ne bo tržil v takšni meri kot v tujih državah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:športni marketing, marketing samega športa, marketing preko športa, slovenski športni klubi, model športnega marketinga.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Z. Fendre]
Leto izida:2020
Št. strani:99 str.
PID:20.500.12556/RUL-117561 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:796/799(043.2)
COBISS.SI-ID:26614019 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.07.2020
Število ogledov:1222
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Model of strategic marketing communication of sports clubs in Slovenia
Izvleček:
In the process of globalization and technological progress, sports has exceeded the limits of its basic purpose. It has become strongly market-oriented and in addition to its commercial potential, it is also attractive to people because it arouses strong emotions in them. It is often described as part of the entertainment industry, but unlike a show or a concert, the sport is spontaneous. This feature causes sports organizations the greatest challenge in marketing a sport event, as the result is unpredictable. In my master's thesis based on Bühler's theoretical model of sports marketing, I wanted to find out matching with findings from the practice of Slovenian sports clubs – HC Celje Pivovarna Laško, BC Petrol Olimpija and ACH Volley Ljubljana. I came to a conclusion there are no major differences, so Bühler's model is useful for Slovenian conditions. At the same time I wanted to supplement the mentioned model of sports marketing, according to which smaller sports clubs will be able to adapt their marketing strategy. However, due to the small size of the market, activities in Slovenian sports clubs are rather limited, and despite consistently following the theory of sports marketing, sports in Slovenia will probably never be marketed to the same extent as in foreign countries.

Ključne besede:sports marketing, marketing of sport, marketing through sport, Slovenian sports clubs, model of sports marketing.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj