izpis_h1_title_alt

Samoreprezentacija na družbenih omrežjih: analiza Instagram profilov osebnih fitnes trenerjev : analiza Instagram profilov osebnih fitnes trenerjev
ID Novak, Eva (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB)
MD5: 9E7AC3A6AF30203CCCF4A75A6838D56E

Izvleček
V diplomski nalogi se ukvarjam s preučevanjem samoreprezentacije na družbenih omrežjih, kjer poskušam ugotoviti, na kakšen način se na družbenem omrežju Instagram samoreprezentirajo osebni fitnes trenerji v Sloveniji. Študije namreč ugotavljajo, da se večina športnikov predstavlja tako, da so videti vitki, mišičasti ter imajo malo telesne maščobe, kar pomeni, da so predstavljeni v skladu s sociokulturnimi ideali privlačnosti. Pri tem me zanimajo tudi morebitne razlike med moškimi in ženskami. Teoretski del naloge služi kot premislek o razlikah med samoreprezentacijo po Goffmanu in sodobno digitalno samoreprezentacijo. Digitalno okolje namreč omogoča, da se prek fotografij, tekstov ali drugih objav predstavljamo svojim sledilcem na njim zanimiv in privlačen način. Tudi osebni fitnes trenerji za predstavitev samih sebe, svojega izgleda in poklica, pogosto uporabljajo družbena omrežja. V empiričnem delu naloge zato pozornost usmerjam k analizi izbranih Instagram profilov osebnih trenerjev in njihovih objav pri čemer s pomočjo analize vsebine ugotavljam, na kakšne načine se ženski in moški osebni trenerji samoreprezetirajo na družbenem omrežju Instagram.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Samoreprezentacija, digitalna samoreprezentacija, družbena omrežja, Instagram, osebni fitnes trenerji.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Novak]
Leto izida:2020
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-117469 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:796.015.132(043.2)
COBISS.SI-ID:25976323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2020
Število ogledov:1399
Število prenosov:240
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-representation on social media: an analisys of personal trainers' Instagram profiles
Izvleček:
In this diploma thesis, I studied how Slovene personal fitness trainers self-represent themselves on social network site, Instagram. Studies show that most sportsman represent themselves in the way in which they look skinny, muscular and have no body fat. I am especially interested in ways of self-representation and possible gender differences. Theoretical part of the thesis helps us understand the connection between Goffmans self-representation and digital self-representaion, as we know it today. Digital environments enable their users to represent themselves by posting photographs, text or other kind of posts for their followers to see. Personal trainers represent a special category, as they self-represent themselves, their look and occupation by using social network sites. In empirical part of this thesis, I used content analysis method to analise how personal trainers (men and women) represent themselves on social network site Instagram.

Ključne besede:Self-representaion, digital self-representation, social network sites, Instagram, personal fitness trainers.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj