izpis_h1_title_alt

Vpliv socialnih omrežij na oblikovanje postopkov pri direktnem iskanju kandidatov : diplomsko delo
ID Konc Krajnc, Sebastjan (Avtor), ID Mesner-Andolšek, Dana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (744,07 KB)
MD5: CE72561AF04B1A71D21DDB270307057E

Izvleček
Nahajamo se v času kjer je vpliv socialnih omrežij na delovanje organizacij, ki se ukvarjajo z iskanjem in selekcijo kandidatov, vse večji. Eden izmed pomembnejših vidikov delovanja zaposlitvenih agencij tako butičnih kot tistih, ki se ukvarjajo z zaposlovanjem srednjih do nižjih delovnih mest, je stroškovna učinkovitost. Socialna omrežja, tako profesionalna kot tista za zasebno rabo so odprla vrata skoraj neomejenemu viru informacij oz. kandidatov. Skozi diplomsko nalogo se bomo poglobili v aspekte do katere mere lovci na glave uporabljajo socialna omrežja in ali pri svojem delu uporabljajo tako profesionalna kot družabna socialna omrežja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lov na glave, socialna omrežja, iskanje in selekcija, Linkedin.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Konc Krajnc]
Leto izida:2020
Št. strani:36 str.
PID:20.500.12556/RUL-116824 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.953.2:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:20770819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.06.2020
Število ogledov:1723
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect that social media has on forming procedures in direct selection of candidates
Izvleček:
Modern headhunting organizations are facing a heavy pressure from social media sites, which are delegating the way that work is done. One of the most important views of any headhunting organization is being cost effective. Media sites professional and social are solving that problem with a large base of potential candidates, available on hand. Through the thesis we delve into finding out, to which extent headhunting organization use social media sites and if at their work they use both social and professional media sites.

Ključne besede:Headhunting, social media sites, search and selection, Linkedin

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj