izpis_h1_title_alt

Priprava promocijskih materialov in oblikovanje spletne strani za blagovno znamko unikatne keramike
ID Gorenak, Ksenja (Avtor), ID Ahtik, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (16,65 MB)
MD5: BB620EB0D3DEC32599FFE9664F8BD2F7

Izvleček
V magistrskem delu z naslovom Priprava promocijskih materialov in oblikovanje spletne strani za blagovno znamko unikatne keramike je bila oblikovana vizualna podoba, izvedeno fotografiranje izdelkov in ustvarjena vizualna zasnova spletne strani z unikatno keramiko. V delu je zajeta opredelitev blagovne znamke in simbolov, opisane so vrste fotografiranja izdelkov, likovna načela in tehnične smernice pri fotografiranju, opredeljena sta pojma uporabniška izkušnja in uporabniški vmesnik ter opisana pravila za oblikovanje odzivne spletne strani. Izvedena je bila analiza konkurenčnih blagovnih znamk unikatne keramike, sestavljena iz treh delov: analize osnovnih elementov vizualne podobe, analize fotografij izdelkov in analize spletne strani. Rezultati raziskave so pokazali, da imajo najpomembnejšo vlogo pri konkurenčnih spletnih straneh fotografije, pri katerih ima kot fotografiranja (rakurz) pomembno vlogo pri psihološkem vrednotenju izdelka. Fotografijam izdelkov so podrejeni vsi nadaljnji elementi, kot sta barvna shema in razporeditev v mreži spletne strani. Poleg tega je rezultat analize vizualnih elementov pokazal, da je večina simbolov tipografskih. Na podlagi pridobljenih ugotovitev analize in načel, opisanih v teoretičnem delu, smo oblikovali osnovne vizualne elemente lastne blagovne znamke in fotografirali keramiko po načelih fotografiranja izdelkov. Zasnovali smo odzivno spletno stran, kjer smo združili vse prej pripravljene materiale, ki skupaj tvorijo harmonično in zapomnljivo vizualno podobo blagovne znamke unikatne keramike Krokí.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovna znamka, fotografija izdelkov, odzivno spletno oblikovanje, odzivna spletna stran, unikatna keramika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-116503 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2020
Število ogledov:1102
Število prenosov:473
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preparation of promotion materials and design of web page for line of handmade ceramics
Izvleček:
In the Master’s thesis, Preparation of promotion materials and design of web page for line of handmade ceramics a visual identity was designed, product photography executed and visual design of web page created. The thesis covers the definition of brands and symbols, description of types, art and technical principles of product photography, characterization of concepts user experience and user interface and rules for designing a web page. The study of competitive brands was performed composed of three parts: analysis of basic visual elements, analysis of product photographs and analysis of web pages. The results of the research have shown that the most important role in web pages of competitive brands have photographs in which the perspective plays important role in psychological evaluation of product. All other elements of web pages, like colours and wireframes, are subordinated to product photos. The result of analysis of basic visual elements also showed that the most symbols are typographical. Based on the obtained findings of the analysis and principles described in theoretical part of thesis we designed primary visual elements for our own brand. We took photos of our ceramics by the principles od product photography. A web page was designed where all the materials were integrated into harmonious and memorable communication entity of handmade ceramics brand Krokí.

Ključne besede:brand identity, product photography, responsive web design, responsive web page, handmade ceramics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj