izpis_h1_title_alt

Analiza učnih poti z vidika učinkovitosti interpretacije narave : primer učne poti Škocjan
ID Stare, Urška (Avtor), ID Golobič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pirnat, Janez (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,93 MB)
MD5: 81A9D0E053DAD4CE8E53353DAF583E43

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učne poti, narava, Natura 2000, prostorsko urejanje, vrednotenje, analiza stanja, Škocjan, obiskovalci, ankete, promocija, turizem, kulturna dediščina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Stare]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 102 f., [5] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-116301 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-6:712.36:37.091.33-027.22:502.1(497.4)(049.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:7822457 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.05.2020
Število ogledov:1249
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of self-guided trails from interpretation aspect
Ključne besede:self-guided trails, nature, spatial planning, evaluation, situation analysis, secure areas, visitors, surveys, promotion, cultural heritage

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj