izpis_h1_title_alt

Šole v naravi v Sloveniji in tujini : magistrsko delo
ID Kodrnja, Eva (Avtor), ID Kovač, Marjeta (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Sember, Vedrana (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,75 MB)
MD5: 4941EE5372452A2C9D9DF88EE4C44225

Izvleček
Namen magistrskega dela je bil predstaviti namen izobraževanja na prostem in ugotoviti, kakšne šole v naravi (ŠvN), ki potekajo v vzgojno-izobraževalnem sistemu, ponujajo osnovne šole (OŠ) v Sloveniji in tujini. Magistrska naloga ima dva dela. V prvem delu smo s pomočjo dostopne literature analizirali nekatere evropske študijske programe, ki ponujajo izobraževanje na prostem kot del svojega študijskega programa za študente, bodoče učitelje ali ponudnike tovrstnih programov, in potek ŠvN v nekaterih tujih državah, predvsem v Angliji, Avstraliji in na Norveškem. Ugotovili smo, da se ŠvN oziroma tako imenovano izobraževanje na prostem v vsaki od analiziranih držav nekoliko razlikuje, povsod pa opozarjajo na njegov pomen in ga vključujejo v vse stopnje šolanja. V drugem, empiričnem delu smo preverili določene značilnosti izvedb ŠvN v slovenskih OŠ. Glede na velikost slovenskih statističnih regij smo iz vsake izbrali proporcionalno število velikih in majhnih OŠ in na njihovih spletnih straneh prek uradnega letnega delovnega načrta pridobili podatke o ŠvN. Ugotavljamo, da slovenske OŠ največkrat ponudijo naravoslovno ŠvN, med športnimi pa zimsko. Šole najpogosteje načrtujejo ŠvN v petih dneh za petošolce meseca junija in septembra, najpogosteje pa jo izpeljejo v domovih Centra šolskih in obšolskih dejavnosti (CŠOD). Glede na regijo ni statistično značilnih razlik v vrsti in številu ŠvN, obstajajo pa statistično značilne razlike v številu izpeljanih ŠvN glede na velikost šole, saj velike OŠ izpeljejo več ŠvN kot majhne.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osnovna šola, izobraževanje na prostem, Slovenija, tujina, študijski programi, slovenske regije, letni delovni načrt
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-114825 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:14030339 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.03.2020
Število ogledov:2112
Število prenosov:361
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:School in nature in Slovenia and abroad
Izvleček:
The purpose of the master thesis was to present the purpose of the outdoor education and find out what kind of schools in nature (SinN) are on offer in primary schools in Slovenia and abroad as part of the outdoor education that takes place in the educational system. The master thesis has two parts. In the first part we have analysed the existing evidence on some of the European study programmes which offer outdoor education as part of their study programme for students, future teachers or the providers of such programmes, as well as the course of SinN in some foreign countries, predominantly in Great Britain, Australia and Norway. We established that SinN, or the so called outdoor education, is somewhat different in each of the analysed countries, but in all countries they stress its importance and include it in all levels of schooling. In the second, empirical part, we have checked certain characteristics of the execution of SinN in Slovene primary schools. According to the size of Slovene statistical regions we have selected a proportional number of big and small primary schools from each of them and we have acquired the data about the SinN from their annual work plans on their web sites. The analysis showed that the Slovenian primary schools most often offer the science SinN while among the sport SinN they most often offer the winter one. SinN are most often organized in five days for fifth graders at the end of June and September, and they most often take place at the Centres of curricular and extra-curricular activities. There were no statistically characteristic regional differences in the types and numbers of SinN, but there are statistically characteristic differences in the number of organized SinN regarding the size of the school, since larger primary schools tend to organize more SinN than smaller ones.

Ključne besede:primary school, outdoor education, Slovenia, abroad, study programmes, Slovene regions, annual work plan

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj