izpis_h1_title_alt

Smrt v igranem slovenskem celovečernem filmu (1991-2018)
ID Nikolič, Pia (Avtor), ID Petek, Polona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (555,27 KB)
MD5: E7126B786DC8FF74C87374A51F6C9B9C

Izvleček
V slovenskem filmu se manifestacije smrti pojavljajo pogosto. V magistrski nalogi o smrti v igranem celovečernem filmu se je avtorica osredotočila na slovenske celovečerne filme med letoma 1991 in 2018. V raziskavo je zajela približno dve tretjini vseh posnetih igranih celovečernih filmov, med katerimi so vključeni tudi filmi neodvisne produkcije. Filme je pogledala in jih analizirala ter si zapisala, kje in na kakšen način se smrt v filmu pojavi, kar je v obliki podrobnega seznama dodala k prilogam. Glede na najpogostejše manifestacije smrti jih je razdelila na poglavja o samomorih, umorih in ubojih, naravnih smrtih, smrtih kot posledic nesreč, manifestacijah posmrtnega življenja, percepciji smrti v komedijah in še druga podpoglavja. V nalogi se ukvarja z načini prikaza smrti v povezavi s filmskimi izraznimi sredstvi, s scenarijem in družbenopolitično situacijo slovenskega filma in družbe v omenjenem obdobju. Pogostost smrti primerja s povprečjem državnih statistik, sprašuje pa se tudi o vzroku fascinacije nad prikazi smrti pri slovenskih filmskih ustvarjalcih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:smrt, slovenski film, celovečerni film, igrani film, tanatofobija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-114791 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.03.2020
Število ogledov:819
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Death in Slovene full length feature films (1991-2018)
Izvleček:
There are multiple manifestations of death in Slovene films. In this master’s thesis about Death in Slovene film from 1991 to 2018, the author focused on feature full-length films. She had analysed approximately two thirds of all recorded feature films, among which some independent films can be found. She had watched and analysed all of them and she had marked where and in what way deaths are implemented in the stories. One can read through the whole list of watched films in the annex to the thesis. She had grouped the manifestations of death in the most frequent forms, such as suicides, murders, deaths of natural causes, deaths of accidental causes, manifestations of after-life, perceptions of deaths in comedies and other subchapters. In the thesis author deals with the modes of depictions of death through film’s means of expression, the scripts and through social-political situation of Slovene film and society in the era of films in research. The frequency of deaths is also being compared to the average statistics of the country. Lastly, the author also questions the causes of fascinations about depictions of death among Slovene filmmakers.

Ključne besede:death, Slovene film, feature film, full-length film, tanatophobia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj