izpis_h1_title_alt

Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Stefančič, Luka (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/stefancic1081.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, poslovno komuniciranje, direktno trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Stefančič]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 21, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-114650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25363430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:994
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumers brand engagement in social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, business communication, direct selling, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj