izpis_h1_title_alt

Management odnosov s strankami v podjetju Hit d. d. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Boškin, Luka (Avtor), ID Manfreda, Anton (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/boskin1045.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, strategija, informacijska tehnologija, case study, igralništvo, podjetje, Hit, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Boškin]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 22, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-114609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25281766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:864
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer relationship management in Hit d.d.
Ključne besede:marketing, customer relationship, strategy, information technology, case study, gambling, enterprises, Hit, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj