izpis_h1_title_alt

Čustva v oglaševanju in njihova vloga pri nakupni odločitvi : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Jug, Sara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jug1036.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, čustva, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Jug]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 24, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-114600 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25271782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:771
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emotions in advertising and their role in purchase decisions
Ključne besede:marketing, advertising, consumer behaviour, purchasing, decision making, emotions, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj