izpis_h1_title_alt

Analiza povezave med družbeno odgovornim trženjem in vedenjem porabnikov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Račić, Aleksandra (Avtor), ID Drnovšek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/racic1013.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, zeleno trženje, trajnostni razvoj, družbena odgovornost, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Račić]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 29, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-114579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25239270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:1452
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of a relationship between socially responsible marketing and customer behavior
Ključne besede:marketing, green marketing, sustainable development, social responsibility, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj