izpis_h1_title_alt

Vloga oglaševanja z veleplakati v procesu zaznavanja voznikov avtomobilov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Sitar, Maruša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/sitar1002.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, cestni promet, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Sitar]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 25, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-114568 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25235686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:897
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of advertising with billboards in the perception process of car drivers
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, road traffic, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj