izpis_h1_title_alt

Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unije : diplomsko delo
ID Kaligarič, Elena (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kaligaric2728.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:EU, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, mednarodno trženje, poslovno komuniciranje, oglas, direktno trženje, pospeševanje prodaje, kontrola, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kaligarič]
Leto izida:2007
Št. strani:44 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11430 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17106918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:833
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:EU, interorganizational systems, intercompany marketing, international marketing, business communication, advertisement, direct selling, sales promotion, control, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj