izpis_h1_title_alt

Analiza vplivnostnega trženja na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo
ID Maras, Nika (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/maras3713-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, Instagram, modeli, raziskave, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Maras]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 68, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-114065 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25507046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1430
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of influencer marketing on Instagram social medium
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, Instagram, models, research, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj