izpis_h1_title_alt

Porabnikova etičnost in zaznavanje etičnosti virusnega trženja : magistrsko delo
ID Todić, Sanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/todic3323-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, virusno trženje, elektronsko trženje, etika, kodeksi, raziskave, analiza, potrošnik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Todić]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 55, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-114040 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25040614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1025
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer ethics and the perception of ethics of viral marketing
Ključne besede:marketing, viral marketing, electronic marketing, ethics, codices, research, analysis, consumer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj