izpis_h1_title_alt

Vplivneži na Instagramu in njihov vpliv na nakupno odločanje porabnikov : magistrsko delo
ID Puc, Kristina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/puc3527-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, psihologija potrošnika, družbena omrežja, Instagram, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Puc]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 55, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-114003 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25304038 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:2245
Število prenosov:235
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influencers on Instagram and their influence on consumer decision making
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, decision making, consumer psychology, social networks, Instagram, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj