izpis_h1_title_alt

Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka : magistrsko delo
ID Podlipnik, Katja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/podlipnik3677-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, blagovne znamke, image, vrednost, lojalnost, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Podlipnik]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 55, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-113999 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25419494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:943
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A balanced view on the Škofja Loka tourism destination brand
Ključne besede:tourism, tourist geography, brands, image, value, loyalty, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj