izpis_h1_title_alt

The role of corporate social responsibility (CSR) in organizational trust and job satisfaction in public sector companies : a case of BH Telecom
ID Nišić, Amra (Avtor), ID Kadić-Maglajlić, Selma (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/nisic2689-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, telecommunications, enterprises, social responsibility, ethics, business morality, measurements, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Nišić]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 53, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-113918 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25077990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1926
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga družbene odgovornosti podjetij pri zaupanju organizaciji in zadovoljstvu zaposlenih v javnih podjetjih: primer podjetja BH Telekom
Ključne besede:BIH, telekomunikacije, podjetje, Telekom, družbena odgovornost, etika, poslovna morala, meritve, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj