izpis_h1_title_alt

Analiza umeščanja blagovnih znamk v medije množične komunikacije v filme in televizijske serije : magistrsko delo
ID Lovše, Lara (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lovse3562-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, oglaševanje, poslovno komuniciranje, film, etika, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Lovše]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 67, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-113901 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25381606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:759
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of product placement in mass communication media in films and television shows
Ključne besede:marketing, brands, advertising, business communication, film, ethics, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj