izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznane družbene odgovornosti na porabnikove namere nakupa storitev : magistrsko delo
ID Ažman, Jerneja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/azman3401-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, storitve, družbena odgovornost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Ažman]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 60, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-113649 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25089254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:958
Število prenosov:99
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of perceived corporate social responsibility on consumer's willingness to buy services
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, services, social responsibility, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj