izpis_h1_title_alt

Vpliv tehnologije na nakupne navade porabnikov : primer spletnih nakupov
ID Grosar, Andrej (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/grosar3376-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, informatika, informacijska tehnologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Grosar]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 52, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-113646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25090022 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1288
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of technology on consumer purchase behavior - the case of online shopping
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, informatics, information technology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj