Podrobno

Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo
ID Bračko, Tjaša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bracko3474-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, Instagram, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bračko]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 63, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-113622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25191398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1732
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BRAČKO, Tjaša, 2019, Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Bračko. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bracko3474-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications of brand personality on Instagram
Ključne besede:marketing, business communication, social networks, Instagram, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. optimisation of heat treatment process of 30CrNiMo8 steel for achieving adequate cross section mechanical properties
  2. Karakterizacija jekla UTOPMo5
  3. Karakterizacija toplotno obdelanega jekla NICRODUR 400
  4. ǂThe ǂeffect of heat treatment of PT955 steel on microstructure degradation at higher temperatures
  5. evolution of microstructure and mechanical properties of UTOPNiCu steel
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Dispersoids in Al-Mg-Si alloy AA 6086 modified by Sc and Y

Nazaj