izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo
ID Bračko, Tjaša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bracko3474-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, Instagram, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bračko]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 63, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-113622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25191398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1494
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications of brand personality on Instagram
Ključne besede:marketing, business communication, social networks, Instagram, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj