Podrobno

Success factors of client-consultant relationships : a case of a small Portuguese business intelligence management consulting firm
ID Aklan, Elif (Avtor), ID Popovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Castro, Miguel de (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/aklan3446-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Portugal, small enterprises, services, consulting, informatics, information technology, company performance, business efficiency, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Aklan]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 96,18 str.
PID:20.500.12556/RUL-113617 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:25200614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1596
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AKLAN, Elif, 2019, Success factors of client-consultant relationships : a case of a small Portuguese business intelligence management consulting firm [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Aklan. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/aklan3446-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dejavniki uspeha odnosa stranka-svetovalec: primer manjšega portugalskega svetovalnega podjetja s področja managementa poslovne inteligence
Ključne besede:Portugalska, majhna podjetja, storitve, svetovanje, informatika, informacijska tehnologija, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza vpliva informacijske tehnologije na poslovanje izbranega podjetja
  2. Organizacija dela znotraj varnostnega podjetja s poudarkom na področju fizičnega varovanja
  3. Značilnosti strateškega managementa v majhnih in srednjih podjetjih primorske regije v obdobju 2008-2014
  4. Oblikovanje kontrolinga v izbranem podjetju
  5. Razvijanje poslovne strategije za podjetje J
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Model vplivnih dejavnikov, ključnih za uspešno poslovanje malih hotelov v Sloveniji

Nazaj