izpis_h1_title_alt

National stereotypes as drivers of the country-of-origin effects : an analysis of the car market in Macedonia
ID Galabovska, Mimoza (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/galabovska3559-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Macedonia, cars, market, consumer, country of origin, brands, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Galabovska]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 68, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-113594 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:25328102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:792
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv nacionalnih stereotipov na učinke države izvora izdelkov: analiza avtomobilskega trga v Makedoniji
Ključne besede:Makedonija, avtomobili, trg, potrošnik, poreklo blaga, blagovne znamke, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj