izpis_h1_title_alt

Klubska kultura v sociologiji prostora: vpliv globalizacije na kraj in simbole klubske kulture : vpliv globalizacije na kraj in simbole klubske kulture
ID Cvetko, Špela (Avtor), ID Hočevar, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (508,16 KB)
MD5: 5AF06FD0689E27C10D9D555DAEADCDE5

Izvleček
Klubska kultura je družben, politični in ekonomski fenomen, osrediščen okoli potrošnje elektronske glasbe v specifičnih prostorih, kot so klubi. Povezuje se jo s specifičnim setom simbolov, ki, poenostavljeno spadajo v dualizem med političnim in hedonizmom. Klubsko kulturo so v njenem začetku oblikovali lokalni konteksti specifičnih mest. Določen kraj, v katerem se je manifestirala je predstavljal estetsko in vsebinsko preslikavo glasbe, to določevalno moč identitete pa je kraj izgubil zaradi globalizacije. Kljub temu simbolna ekonomija klubske kulture temelji na specifični identitetni podobi kraja, čeprav z njim geografsko, ni nujno več povezana, različni kraji pa se povezujejo z različnimi simboli, kar vpliva na razumevanje določene scene. Globalizacija je omogočila globalno razširitev klubske kulture, kar je obenem pripeljalo do homogenizacije in heterogenizacije, oziroma univerzalizacije in partikularizacije. Določene podoba krajev, ki že vsebuje in producira simbole ter fizični prostor, se je posledično razširila po celem svetu. Pri tem lahko gre za podobo določene žanrske scene ali institucionalizirane forme. Skozi slednje se klubska kultura razume kot revitalizacijsko ali razvojno strategijo postindustrijskih mest.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:klubska kultura, sociologija prostora, globalizacija, simbolna ekonomija, podoba kraja.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Cvetko]
Leto izida:2020
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-113509 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:316.334.56(043.3)
COBISS.SI-ID:36602205 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.01.2020
Število ogledov:1384
Število prenosov:261
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Club culture in sociology of space: the influence of globalization on place and symbols of club culture
Izvleček:
Club culture is a social, political and economic phenomenon, centered around the consumption of electronic music in specific places, like clubs. It is connected to a specific set of symbols, which, simplified, can be divided in a dualism between the political and the hedonistic. At first, club culture was formed by local contexts of specific cities. A specific place in which club culture manifested, represented the aesthetic and context mirroring, but place lost this determining power of identity because of globalization. Nevertheless the sign economy of club culture is based on the specific identity of place image, even if it is not necesarrily connected to a geographic place. Different places are connected to different signs, which impacts the understanding of a specific scene. Globalisation enabled a global expansion of club culture, which lead to both its homogeneity and heteroheneit or respectively, to universalization and globalization. Specific place images, which already contain and produce signs and the physical space, consequently spread through the world. With it, it can be the case of proliferation of a specific genre scene place image or an institutionalised form. Through the latter club culture is understood as a revitalization or developmental strategy of postindustrial cities.

Ključne besede:club culture, sociology of space, globalization, sign economy, place image.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj