izpis_h1_title_alt

Kresnička 5 za 123, plesni!
ID Rovšek, Barbara (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/6110/ This link opens in a new window

Abstract
Kaj smo se naučili pri 5. Kresnički, da nam lahko pomaga pri 6. (in naslednjih)? To je vprašanje za vse nas: učence, učitelje in ustvarjalce Kresničke. Mi, ki snujemo nove poskuse in naloge, smo se na primer naučili, da so od vseh naravoslovnih poskusov najzahtevnejši biološki (saj to smo vedeli že prej, smo pa v lanski sezoni domnevo potrdili). Ker so plesni rastle ali pa niso rastle, kakor se jim je zdelo (ker jim vsa hrana ne ustreza enako, še posebej pa jim pozimi ne ustrezajo jagode in maline), smo letos posvetili novim poskusom še več pozornosti kot lani – in zato tudi nekoliko zamudili z objavo navodil zanje. To je primer vseživljenjskega učenja: biološke poskuse za 7. Kresničko bomo začeli testirati že kmalu in predvidoma bodo navodila objavljena pravočasno.

Language:Slovenian
Keywords:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Work type:Article
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2019
Number of pages:10-13
Numbering:24
PID:20.500.12556/RUL-113129 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:12725065 This link opens in a new window
Publication date in RUL:09.12.2019
Views:835
Downloads:196
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back