Podrobno

"Zavestni uporniki": neuporabniki mobilne telefonije : diplomsko delo
ID Dolenc, Tina (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/dolenc-tina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Dolenc]
Leto izida:2008
Št. strani:50 f.
PID:20.500.12556/RUL-11296 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.39(043)
COBISS.SI-ID:28201309 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:20125
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLENC, Tina, 2008, „Zavestni uporniki“: neuporabniki mobilne telefonije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Dolenc. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/dolenc-tina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Eksperimentalno vrednotenje delovanja IR ogrevalnih panelov z vidika toplotnega udobja
  2. Ergonomsko oblikovanje pisarniškega delovnega okolja
  3. Načrtovanje časovnega poteka obnove poslovne stavbe
  4. Celostna energijska sanacija stavbe Srednje šole Veno Pilon Ajdovščina
  5. Predlog prenove negovalne bolnišnice na Vrazovem trgu v smeri kakovostnega notranjega okolja in učinkovite rabe energije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  2. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  3. Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Socialna sprejetost učencev z in brez dodatne strokovne pomoči v srednjem otroštvu

Nazaj