Podrobno

Zakaj in kako so nizkocenovni letalski prevozniki zavladali evropskemu trgu : diplomsko delo
ID Šali, Tilen (Avtor), ID Redek, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sali2669.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Evropa, letalski promet, deregulacija, cena, poslovni modeli, Internet, efektivnost, stroški, kultura podjetja, trendi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Šali]
Leto izida:2007
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-11291 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.7
COBISS.SI-ID:17026790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1515
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠALI, Tilen, 2007, Zakaj in kako so nizkocenovni letalski prevozniki zavladali evropskemu trgu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Šali. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sali2669.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Europe, air traffic, deregulation, price, Internet, efficiency, costs, corporate culture, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
  2. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  4. Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  5. Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
  4. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  5. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške

Nazaj