izpis_h1_title_alt

POLITIKA VKLJUČEVANJA OTROK MIGRANTOV V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNI SISTEM SLOVENIJE IN NIZOZEMSKE
ID RAJŠEK, MANCA (Avtor), ID Durnik, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,02 MB)
MD5: 6747BF8478807DAD9393CF6319ED3F31

Izvleček
Priseljevanje je tako v Sloveniji in na Nizozemskem kot drugod po svetu še vedno ena najbolj aktualnih tem, saj številne države pričajo o naraščanju števila priseljencev. Pojem migracij združuje dva pojma, in sicer emigracije (izseljevanje) in imigracije (priseljevanje). Emigracije predstavljajo gibanje ljudi iz njihove izvorne družbe, izseljevanje, beg v tujo družbo, medtem ko imigracije pomenijo trajni prihod, priselitev in vselitev v imigrantsko družbo (Klinar, 1976, str. 16). Večinoma so v strokovnih literaturah migracije prikazane kot nek pozitiven proces, čeprav večina ljudi v določenih državah na ljudi migrante ne gleda tako. Večino državljanov držav, v katere se migranti zatečejo, skrbi, da le-ti ogrožajo njihova delovna mesta, da vplivajo na zmanjševanje plač. V empiričnem delu bomo s pomočjo intervjujev, ki sta bila opravljena na dveh osnovnih šolah, skušali ugotoviti, kako poteka vključevanje otrok migrantov v šolo, kako so sprejeti v družbo ter kakšno podporo nudijo šole staršem priseljencem in njihovim otrokom. Uporabili smo tudi aplikacijo Mipex, ki bo v empiričnem delu tudi predstavljena. S pomočjo te bomo prikazali podatke s področja izobraževanja in jih primerjali z našimi informacijami, pridobljenimi iz intervjujev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:migracija, integracija, otroci migranti, šola, multikulturalizem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-112541 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2019
Število ogledov:1519
Število prenosov:323
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTEGRATION POLICY OF IMMIGRANT CHILDREN IN THE EDUCATIONAL SYSTEM IN SLOVENIA AND IN THE NETHERLANDS
Izvleček:
Immigration is still one of the most discussed topics, not only in Slovenia and in the Netherlands, but also around the world, as several countries face a growing number of immigrants. The term migration encompasses two concepts: emigration and immigration. Emigration is a process in which people leave their original society and flee to a foreign country; immigration, on the other hand, means a permanent arrival and a move-in in the immigrant society (Klinar, 1976, str. 16). In academic literature, migrations are mostly portrayed as a positive process; however, most people in certain countries do not share the same view of a migrant. The citizens of countries where migrants flee to are worried that they pose a threat to their workplaces and that they have an impact on the wage cut. With the help of interviews conducted in two primary schools, the empirical part of the paper tries to determine how migrant children get integrated into school, how they are accepted and what support the school provides to migrant parents and their children. Also, the Mipex application, which is presented in the empirical part, was used to portray the data from the field of education; the data is later compared to our information obtained by conducting the interviews.

Ključne besede:migration, integration, migrant children, school, multiculturalism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj