izpis_h1_title_alt

Spletno oglaševanje : analiza stališč uporabnikov
ID Koloini, Valentin (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vehovar, Vasja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/koloini3185.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, oglas, Internet, uporabniki, zadovoljstvo, modeli
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Koloini]
Leto izida:2007
Št. strani:89 str.
PID:20.500.12556/RUL-11177 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16963814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1562
Število prenosov:276
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, advertisement, Internet, users, satisfaction, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj