izpis_h1_title_alt

Trženje na podlagi odnosov : primer celovite rešitve v izbranem podjetju
ID Žerjav, Mirjam (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zerjav2638.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, vzajemno trženje, strategija trženja, proizvodi, storitve, case study, podjetje, hardware
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Žerjav]
Leto izida:2007
Št. strani:43 str., 1 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11162 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16958950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1238
Število prenosov:222
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, relationship marketing, marketing strategy, products, services, case study, enterprises, hardware

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj