Sodobni nizko režijski grafični aplikacijski vmesniki, kot je Vulkan, omogo\-čajo razvijalcem več nadzora nad grafično strojno opremo, vendar jih je posledično precej bolj zahtevno uporabljati. V tem delu predstavimo ogrodje, ki omogoča enostavnejši razvoj Vulkan aplikacij in ponuja številne funkcionalnosti, ki so bile prisotne v prejšnjih grafičnih aplikacijskih vmesnikih, kot na primer vpogled v senčilnike in upravljanje s pomnilnikom. Nadgradili smo obstoječe implementacije upodabljanja s sledenjem poti na CPE, GPE in s pomočjo Nvidiine platforme RTX. Slednji dve implementaciji uporabljata naše ogrodje za lažji razvoj Vulkan aplikacij. Implementirali smo dva svetlobna razpršitvena modela, osnovnega, ki združuje Lambertov reflekcijski model in odsevni razpršitveni model, ter večkratno razprševalni mikro-površinski model. Za konec smo našim GPE in RTX implementacijam sledenja poti dodali podporo za oddaljeno upodabljanje. V sklopu analize smo primerjali naša razpršitvena modela, performančno ovrednotili implementacije sledenja poti in naredili performančno analizo oddaljenega upodabljanja.
|