izpis_h1_title_alt

Posebnosti trženja spletne trgovine na primeru podjetja Colby : specialistično delo
ID Švagelj, David Bor (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/svagelj3167.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, poslovanje podjetja, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, uspešnost poslovanja, marketing mix, case study, Slovenija, trgovinsko podjetje
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[D. B. Švagelj]
Leto izida:2007
Št. strani:67 str.
PID:20.500.12556/RUL-11135 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16948966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1761
Število prenosov:355
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, company performance, electronic commerce, electronic marketing, business efficiency, marketing mix, case study, Slovenia, commercial enterprise

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj