izpis_h1_title_alt

Analiza in posodobitev grafične podobe blagovne znamke
ID JEŽEK, ALJOŠA (Avtor), ID Meža, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,38 MB)
MD5: 5A887D02FABE3677EAA2D89CCB7F2F69

Izvleček
V diplomskem delu je opisan celoten postopek obnove celostne grafične podobe blagovne znamke za žensko spodnje perilo in kopalke Aima Dora, ki deluje na dalnjem Mauriciusu. Prenova CGP-ja blagovne znamke in izdelava spletne trgovine sta bili ključni potezi pri posodobljenemu poslovnemu modelu ob izidu prihajajoče kolekcije. Diplomska naloga je predstavljena v dveh delih. V prvem teoretičnem delu je opisana analiza podjetja, definicija že obstoječe identitete v primerjavi s konkurenco ter oblikovna filozofija po metodi referenčnega trikotnika, s katerim primerjamo med realno identiteto, imidžom ter identitetnim sistemom. Sledi opis uporabljenih orodij in platforme spletnega mesta ter tehnik oblikovanja. V drugem eksperimentalnem delu je izražena zasnovana ideja na podlagi želje vodstva in analiz sodobnih trendov. Predstavljena je izbira barvne palete in tipografije logotipa, spletnega mesta in promocijskih tiskovin ter končna komercialna uporaba.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, logotip, oblikovanje, spletna trgovina, blagovna znamka.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2019
Število ogledov:1817
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis and enhancement of brand image
Izvleček:
The diploma thesis describes the whole corporate identity renovation process and its elements of female lingerie and swimwear brand named Aima Dora, based on a tropical island of Mauritius. The corporate identity renovation and e-commerce website design were the key tasks of a new business model, formed for a launch of the upcoming collection. The diploma thesis is presented in two parts. In the first theoretical part describes brand analysis, definition of current identity compared to competition and visual philosophy based on triangle of reference, where we compare between realistic identity, brand image and identity system. What follows is the description of various tools used in the process, website description and explanation of designing techniques. The second experimental part illustrates a concept idea, based on the desires of management team and the analysis of contemporary trends. Following by a selection of the color palette and typography used for the new identity, as well as presentation website, printed promotional matter and its final commercial use.

Ključne besede:corporate identity, logo, design, e-commerce, brand.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj